dijous, 20 de juny del 2013

Un tastet de ioga

A la classe dels vaixells hem buscat al llarg del curs eines i recursos que ajudessin a sentir-nos millor amb nosaltres mateixos,hem buscat la manera de poder respondre a la pregunta: Com em sento? Perquè em sento d'aquella manera i no d'una altra ? i com em poden ajudar els altres si és necessari o què necessito jo quan no tinc els altres! Cada matí al llarg d'aquest mesos ens hem preguntat el mateix, i cada vegada hem respost de manera més conscient i no limitant-nos a imitar el nostre millor amic o el que pogués dir la majoria no,  cadascú de nosaltres ha reflexionat sobre com ens hem sentit, el motiu i el que necessitàvem per estar millor, a vegades un petó, altres una abraçada, altres un petó de la capsa de petons o un dels bons moments que anem guardant en el pot dels bons moments o fins tot instants de desconnexió, relaxació o respiració i això és el que també hem anat fent de manera divertida en les diferents sessions de ioga que hem anat fent. 

Hem descobert que amb el ioga podem relaxar-nos i aprendre a respirar i també cal dir-ho podem passar una bona estona! 
I com  sempre diem una imatge val més que mil paraules us deixem amb una mini sessió improvitzada per la Zínash ahir al matí i una més "formal" que hem fet avui!  Estem a final final de curs i els nervis estan una mica a flor de pell... 








Petonets ben relaxats!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada