divendres, 15 de març del 2013

Tour Gaudinià!!!

Després de tants dies parlant de Gaudí i de tota la seva obra avui hem pogut veure tres de les grans obres de l'arquitecte a Barcelona!!!

El dia comença perfecte, només una mica de fresca,  però amb el cel blau i el Sol que comença a brillar amb força en tenim suficient per inciar el dia amb molta energia! Tots estem un xic nerviosos i emocionats! Avui és el gran dia, avui podrem veure la Sagrada Família, la Casa Batlló, la Pedrera i finalment el Park Güell!

Per començar la sortida el primer que ens cal només es seure a l'autocar, cordar-nos el cinturó i obrir bé els ulls ja que el viatge fins al Park Güell serà una miqueta més llarg ja que aprofitarem per fer una petita ruta... eis... sí, la Sagrada Família !!! Baixant pel carrer Lepant hem tingut la sort de començar a veure les torres.... què gran què és ...oh!!! Seguim el recorregut i podem gaudir encara una mica més d'aquesta majestuosa i inacabada obra...
La Sagrada Família

Seguim el tour i anem cap a Passeig de Gràcia... un drac? No! La Casa Batlló!!!  i una miqueta més amunt ... el que sembla un mar de pedra.... sí, la Pedrera!!!

Un drac?
No... La Casa Batlló
La Pedrera

Doncs bé, després d'aquesta primera part del tour ens dirigem cap al destí final...

Abans però, agafem una mica d'energia amb un bon esmorzar i així estar ben preparats per començar la nostra visita, més que esperada i desitjada pel Park Güell!!!

A esmorzar s'ha dit!!!

Amb les piles carregades comencem la visita al Park Güell, hi ha molta gent i pels turistes som una part més del Park Güell i ens miren tan i tan sorpresos... la veritat és que nosaltres però només tenim ulls per començar a mirar tot el que tenim davant. La Casa-Museu que està en obres, parets de pedra ondulades, una vista impressionant de Barcelona ciutat i on divisen les torres de la Sagrada Família... i tot just acabem de començar!!!
Tots a punt!!!

Paretsde pedra i ondaulades clar...
Una mini cova!!!!

Els nostres ulls ja no saben on mirar, però atenció la primera parada és a la plaça gran, on tenim els bancs fet amb trencadís, de fet és un banc gegant...

El trencadís!!!

Què bé s'està!!!

El banc

i ara cap

Continuem ... quins nervis... sí, les columnes, que són molt i molt altes,  el Sol, la Lluna, més trencadis fet amb rajoles i també hem vist vidres! Per mirar-ho millor fins i tot ens estirem!!!

Columnes enormes

El Sol

Estirats es veu millor

I seguidament... el moment potser més esperat, sí!!!

El drac del Park Güell
L'hem tocat, mirat i remirat!!! Què bonic que és!!!

Al parc hi ha un drac adormit...

...i el besa la papallona pensant que és un ram de flors

Des d'aquí també veiem el cap de serp amb  la senyera i la porta d'entrada pel carrer Olot que es com la de la Casa Vicens!

El cap de la serp

Hola!!!!

T'has fixat què és com la de la Casa Vicens?

Gairebé és hora de dinar i es comença a notar una mica el cansament però abans tenim temps de continuar caminant una mica més i anem cap a la cova artificial, on podem veure columnes inclinades i que tal com va fer l'Elisabet el dia que va venir de visita ens hi recolzem per comprovar si es mouen... però evidentment que no!!! Aquest racó transmet molt silenci, ja que per moments sembla que estiguem sol enmig de tanta i tanta gent...

No es mouen...

La pedra està freda

Silenci

Després de tant caminar ja tenim molta gana i en un obrir i tancar d'ulls ja ens hem acabat el dinar !

A dinar!

I com que hi ha d'haver temps per tot, en acabar de dinar hem jugat una estoneta en el parc que teníem al costat!!!

Podem fer d'Spidermans!

Hola!!!

Amunt!!!

Amunt i avall...

Tenim però, més curiositat en continuar descobrint els petits o grans tresors que té el Park Güell i aquesta vegada emprenem camí amb els Helicòpters i els Trens i comencem a caminar i caminar... i pujar i pujar cap dalt! El camí no és del tot fàcil, ja que ens trobem amb unes escales més que altes, però entre tots anem pujant i fins i tot podem descansar en grans cadires de pedra i així arribar fins al final!!!

Amunt

Sembla el tro d'un rei!

Quines escales tant altres...

Sort que pel camí ens trobem una mica de música...

I des de dalt de tot... unes vistes fantàstiques!!!

La Sagrada Família...

Barcelona

I sense adonar-nos-en arriba l'hora de començar a baixar cap a baix i en certa manera retornar a la realitat ja que després de poder gaudir d'un dia tant bonic, un dia de Sol, relax, tranquil.litat, un dia de compartir les descobertes i troballes ... un dia envoltats de la majestuositat d'una de les ciutats-jardí més i més boniques, el Park Güell estem tots entre cansats i al.lucinats!!! Bomba ens ho hem passat tal com ha dit en Pere!!!
I com a mostra d'aquest dia la càmera indiscreta ha captat molt i molts moments... en aquest  LINK o en breu a la  WEB de l'Escola teniu un recull d'imatges!!! Esperem que us agradin!!!
De moment aquí us les deixem amb una mica de música.

Bon cap de setmana!!!!  Ens veiem dilluns!!!