divendres, 9 de novembre del 2012

Cap a Vila Joana!!!

Vila Joana!!!!

Tot i que el dia ens ha volgut fer la guitza al final hem pogut anar de sortida a Vila Joana! En teníem tantes ganes que al final ni tant sols la pluja que ens ha visitat en un parell d'ocasions ha aconseguit aixafar-nos el dia que ha estat simplement genial!!! Sí, la paraula que pot definir la nostra visita a Vila Joana és aquesta, ha estat un dia genial! Ha estat un dia on hem pogut conèixer millor als nostres companys de p3 i p5 i també a totes les senyoretes en un espai diferent de l'escola, on tot sembla com més proper i senzill!!!

El viatge al final ha estat una miqueta més llarg del que pensàvem i com ja teníem molta gana hem decidit fer una parada abans d'arribar a dalt de Vila Joana! Tots som molt conscients del necessari que és l'esmorzar per tenir molta energia i poder començar molt millor el gran dia!!!

Esmorzem

En acabar d'esmorzar cada vegada es respira més nerviosisme i ganes de començar a pujar cap a dalt, abans però un petita ronda per veure que tots hem acabat i estem preparats....

"Totes aquestes escales hem de pujar ?" han exclamat els primer de la fila... sort que hem esmorzat bé i que la pluja sembla que ens dona un respir.. cap a dalt s'ha dit!!!

Cap amunt...

A mesura que anem pujant anem observant els arbres i anem recordant tot el que vam explicar ahir... dóna gust fer-se gran i poder reconèixer les coses treballades!!!
Ens trobem una casa, però sembla que no hi podem entrar per aquí... però de fet nosaltres el que busquem és la plaça i el passeig dels plataners on ens han dit les senyoretes que ens ho passarem molt i molt bé!!!

No podem entrar...

...  i sense adonar-nos-se'n ja hem arribat!!! Ja tenim la plaça!!! Fem una rotllana gegant i les senyoretes ens expliquen que viurem un matí apassionant i que haurem de superar un total de 8 proves, si, sí 8 proves que ens permetran descobrir una mica més Vila Joana!  Per començar fem quatre equips com  els colors de la tardor: vermell, groc, taronja i marró i per tal de tenir un senyal per saber el nostre equip tenim una targeta amb el color de l'equip, equip compost per nens de p3, p5 i p4 i per tal de guiar-nos en cas de despistar-nos tenim un capità i tot, uns dels grans!!!

Repartirm les targetes

Comencem l'aventura tot i la pluja!!!

Ha estat apassionant poder passar per totes les proves, una darrera de l'altra, però el més imporant sabeu que ha estat és que hem anat sempre junts, sí, cada equip amb els seus patufets i ens hem ajudat en cas dels petits tot tenint present que el més important era passar una estona divertida!!!!
Hem pogut tocar l'escorça d'un pi molt gran, hem recollit fulles, pinyes i aglans, hem pogut fer un niu, hem observat i tocat moltes coses, hem pogut escoltar ocellets i fins i tots hem pogut veure una família de senglars i per acabar hem classificat totes les coses trobades i hem cantat i ballat junts!!!

Fulles, pinyes, nius, escorces màgiques...

Ens voleu sentir i veure cantar...

Després de tanta activitat tots teniem molta gana i cap a dinar hem anat!!!

A dinar!!!

Hem tingut també el nostra moment de "llibertat" i joc lliure i quan ja estàvem a punt de marxar hem tingut una gran sorpresa! Les senyoretes ja ens explicat que com que tots havíem fet molt bé les proves, tots els equips eren guanyadors i com a premi hem rebut... SUGUS!!! mmm!!! boníssims!!!!

La recompensa!!!

I fins aquí el nostre gran dia a Vila Joana, un dia que segur que recordarem amb un somriure a la boca i com que ens agrada que ens pogueu ser partíceps us deixem aquest link o a la web de l'escola on podreu veure molts i molts moments!!! Esperem que us agradin!!!
... ah!!! aquí teniu els Patufet d'infantil que us diuen  BON CAP DE SETMANA!!!